mikvogymuk

Egy egyszemélyes mese - kedvesemmel és két gyerekemmel, melyet nektek rebegek régesrég, s elmerengve, élcelve, veletek nevetve személyemen sercegtetem ezen helytelenségeket e webre. Remélem kedvetekre!

Tagz

400d (2) ákos (1) árvíz (1) bagyi (3) balaton (2) baloo (41) baloo.hülyeség (2) baloozene (3) bánat (1) bence (24) bence.duma (7) betegség (6) blog (5) budapest (5) cib (1) cod4 (1) család (29) cserkutidávid (1) dream.theater (1) dugó (1) dunham (1) eddie (7) esküvő (1) évforduló (1) extreme (1) facebook (1) fater (1) ferihegy (1) firefox (1) for.the.record (1) forma 1 (1) fruli (1) gabi (19) gasztrobasz (1) gitár (6) gps (1) gt 8 (1) gyász (1) haha (21) hajdúszoboszló (1) hajvágás (1) halas.család (1) hasznosprogi (1) hdh (9) hideg (1) hiszti (3) (1) hp (1) htbk (1) hungaroring (1) időjárás (1) játék (1) jelszó (1) karajcsont (4) képek (29) kiállítás (1) koncert (10) közlekedés (7) kukta (1) kuzin (2) lanparty (1) lipilee (1) mama (1) maszekmeló (1) medveotthon (1) meló (3) metallica (1) n2 (1) net (2) nightsquad (12) nóra (20) nóra.duma (1) nori.duma (1) nyaralás (2) octavia (2) ősblog (1) ovi (1) petyus (4) pipamocsok (2) playboy (1) pofámleszakad (14) politika (1) próba (2) programajánló (1) puki (1) raiffeisen (1) recept (2) repülés (1) rika (1) schrottandi (1) siófok (1) skin (1) suzuki (1) szavazás (1) szilveszter (1) szopás (5) születés (3) szülinap (1) terhességes (1) tika (2) tofi (5) tommy.emmanuel (1) upc (2) vica (1) world.of.warcraft (2) zene (2) zenekar (2)

2008.09.24. 10:29 Baloo

így mulat egy magyar (hülye)...

Nacsakhogy ne mindig a bódottá áradjon itten. A múlthét pénteken kifizettem 6.000 Ft-ot másfél olyan próbáért, ahol - hála a nagyságos Bassnak - a Nightsquad nem jelent meg. Persze lehet mondani, hogy az én hibám, miért nem mondtam le a próbát időben, de ez olyan fokú cinizmus, amit legszivesebben heves pofozkodással honorálnék.

De a tegnapi mégszebb. Egy kolleganőm megkeresett, hogy van egy ismerőse, aki beszopott valami über vírust, és jaj, most mi lesz. Mondom, ok (itt a hiba, sosem kell ilyenekre ok-t mondani), de csak rendesen pénzért, az ingyenkurva korszak lejárt már. Persze persze... telszámcsere, meg minden, aztán kiderült, hogy az ipse a Semmelweis u. 19-ben lakik. Elmentem, három gépen kellett vírust írtani, több, mint két órán át küzdöttem a hihetetlen ócska és ezért hihetetlen lassú szarjaival, megcsináltam. Bemondtam az összeget, hálistennek nem dobott tőle hátast az ember (15k), majd elindultam haza.


Nagyobb térképre váltás

Látom ám viszont, hogy valami kis papírka van a szélvédőmön. Bírság, mert olyan területre hajtottam be, ami csak taxinak v. engedéllyel rendelkezőknek szabad. 20.000 Ft. Szoptam is egy jót, ment az időm tök feleslegesen és még "jól is jártam", mert egy fillért nem kerestem vele, de még fizethetek én. Tudom, tudom... én vagyok a hülye. DE AKKORIS! 'SSZAMEG!

Címkék: pofámleszakad szopás nightsquad maszekmeló

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo.blog.hu/api/trackback/id/tr89678939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsani Baba 2008.09.24. 16:01:15

Na ez meg az "über szopás".. :D

Krike 2008.09.24. 20:05:16

Igen-igen, sajna Semmelweis u minden rendes pedtjárónak mumus, mert behajtasz mint célforgalom, aztán hirtelen engedélyesre vált. Visszafordulni nem lehet. Muszály figyelni, és nem a pléh-kurvára hallgatni, és jó nagyokat sétálni a belvárosban. Kollégámat úgy büntette meg a rendőr, hogy mikrót telepíteni ment rack szekrényestül, monták neki, oldja meg, 10k., mert sok fejes lakik ott álltólag. Korrupcióban meg lassan utólérjük a katolikus egyház kedvest is.

Katinéni 2008.09.26. 20:22:07

De jó olvasni hogy más is kitol sajátmagával.....
Na most nem irom le én micsináltam :-) Már igazán gondulkozom egy saját blogon, istenbizi meg fogom próbálni. Ennyi örömöt okozni a keves barátoknak és közelállóknak :-D Minden gondolatom veled van ;-)
süti beállítások módosítása