mikvogymuk

Egy egyszemélyes mese - kedvesemmel és két gyerekemmel, melyet nektek rebegek régesrég, s elmerengve, élcelve, veletek nevetve személyemen sercegtetem ezen helytelenségeket e webre. Remélem kedvetekre!

Tagz

400d (2) ákos (1) árvíz (1) bagyi (3) balaton (2) baloo (41) baloo.hülyeség (2) baloozene (3) bánat (1) bence (24) bence.duma (7) betegség (6) blog (5) budapest (5) cib (1) cod4 (1) család (29) cserkutidávid (1) dream.theater (1) dugó (1) dunham (1) eddie (7) esküvő (1) évforduló (1) extreme (1) facebook (1) fater (1) ferihegy (1) firefox (1) for.the.record (1) forma 1 (1) fruli (1) gabi (19) gasztrobasz (1) gitár (6) gps (1) gt 8 (1) gyász (1) haha (21) hajdúszoboszló (1) hajvágás (1) halas.család (1) hasznosprogi (1) hdh (9) hideg (1) hiszti (3) (1) hp (1) htbk (1) hungaroring (1) időjárás (1) játék (1) jelszó (1) karajcsont (4) képek (29) kiállítás (1) koncert (10) közlekedés (7) kukta (1) kuzin (2) lanparty (1) lipilee (1) mama (1) maszekmeló (1) medveotthon (1) meló (3) metallica (1) n2 (1) net (2) nightsquad (12) nóra (20) nóra.duma (1) nori.duma (1) nyaralás (2) octavia (2) ősblog (1) ovi (1) petyus (4) pipamocsok (2) playboy (1) pofámleszakad (14) politika (1) próba (2) programajánló (1) puki (1) raiffeisen (1) recept (2) repülés (1) rika (1) schrottandi (1) siófok (1) skin (1) suzuki (1) szavazás (1) szilveszter (1) szopás (5) születés (3) szülinap (1) terhességes (1) tika (2) tofi (5) tommy.emmanuel (1) upc (2) vica (1) world.of.warcraft (2) zene (2) zenekar (2)

2009.07.28. 09:18 Baloo

hétvégi események

Terv szerint szombaton mentünk volna a veresegyházi medvefarmra. Elindulni el is indultunk, de előjött a legrosszabbik énem, amelyik nem bírja elviselni, ha a dolgok nem működnek, valamint a szokásos legnagyobb félelmem, hogy eltévedünk. Eddie-nek úgy meséltem, hogy én egy ilyen control freak vagyok, akinek mindig mindent az ellenőrzése alatt kell tartani. Egy utazásnál ez abban nyilvánul meg, hogy tudom, hogy hova megyek, tudom, hogy merre megyek és ezt támogatja a térkép, ami manapság ugye a pléhkurva (vagy népszerűbb nevén Andrea a GPS-ben). Sajnos a telóm erősen a végét járja, úgyhogy mostanában sűrűbbé váltak a kifagyások

 - és előszeretettel teszi ezt akkor, amikor az iGO-nak kéne irányítani. A baj ott van, hogy most úgy fagyott le, hogy softreset után se volt hajlandó elfogadni semmilyen billentyűleütést - magyarul ott voltam a telómmal és a pin kódom se tudtam begépelni. És hát bevallom, hogy én ezt nagyon nehezen viselem. Elborult most is az agyam, anyáztam, ahogy nagyon nem szabadott volna (pláne a gyerekek előtt), csapkodtam, mint valami hisztis kurva. Hálistennek Gabi már hozzá van szokva ehhez, úgyhogy nem nagyon vitatkozott velem, amikor kijelentettem, hogy "na akkor most hazamegyünk és én elmegyek venni egy új telefont, leszarom, hogy mennyibe kerül". Mindezt még Újpesten, tehát az egész szombat délelőtti program kb. 20 perc hosszú volt. Aztán persze még útközben lekaptam a teló aksiját és visszarakáskor már minden jó volt, de akkor már nem fordultunk vissza. Gabiék lementek a játszóra, amit mindkét gyerek nagyon élvezett, én meg próbáltam lehiggadni. Ez olyannyira sikerült, hogy másnap délelőtt csak elmentünk.

Medveotthon. Elsőre nekem olyan furcsának hangzott. Aztán látva, hogy miről van szó, hogy a medvék és a farkasok mekkora benga nagy területen vannak tartva, egészen barátságosnak tűnt az egész. Szemben egy átlagos állatkerttel, ahol az embereknek és állatoknak szánt területet én olyan fele felére saccolom (vagy az állatoké még kevesebb), itt hatalmas területen vannak az állatok. Persze ennél benne van az a kockázat, hogy elbújnak a látogatók elől és ilyen Jurassic Park effektus van, hogy szép-szép az erdő, de  hol vannak a medvék? Persze itt a trükk az, hogy ezek az állatok imádnak nassolni és a látogatók számára a legnagyobb attrakció az, hogy lehet őket mézzel etetni. Bence is nagyon élvezte, hogy lónagy fakanállal tolhatja be nekik a nektárt. Mindent egybevetve jó kis kirándulás volt.

Címkék: család gps képek baloo hiszti medveotthon

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo.blog.hu/api/trackback/id/tr671273007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

claudette 2009.07.28. 18:30:08

És arról nincs kép, amint Baloo hisztizik a pléhkurva miatt? :)

Kat25 2010.07.31. 17:00:56

Próbáltad már térképpel? :-D

Baloo 2010.07.31. 19:32:14

@Katuka: az tuti zicher, hogy térképpel totál elvesznék. 2010 van, na... ne papírozzunk má :)
süti beállítások módosítása