mikvogymuk

Egy egyszemélyes mese - kedvesemmel és két gyerekemmel, melyet nektek rebegek régesrég, s elmerengve, élcelve, veletek nevetve személyemen sercegtetem ezen helytelenségeket e webre. Remélem kedvetekre!

Tagz

400d (2) ákos (1) árvíz (1) bagyi (3) balaton (2) baloo (41) baloo.hülyeség (2) baloozene (3) bánat (1) bence (24) bence.duma (7) betegség (6) blog (5) budapest (5) cib (1) cod4 (1) család (29) cserkutidávid (1) dream.theater (1) dugó (1) dunham (1) eddie (7) esküvő (1) évforduló (1) extreme (1) facebook (1) fater (1) ferihegy (1) firefox (1) for.the.record (1) forma 1 (1) fruli (1) gabi (19) gasztrobasz (1) gitár (6) gps (1) gt 8 (1) gyász (1) haha (21) hajdúszoboszló (1) hajvágás (1) halas.család (1) hasznosprogi (1) hdh (9) hideg (1) hiszti (3) (1) hp (1) htbk (1) hungaroring (1) időjárás (1) játék (1) jelszó (1) karajcsont (4) képek (29) kiállítás (1) koncert (10) közlekedés (7) kukta (1) kuzin (2) lanparty (1) lipilee (1) mama (1) maszekmeló (1) medveotthon (1) meló (3) metallica (1) n2 (1) net (2) nightsquad (12) nóra (20) nóra.duma (1) nori.duma (1) nyaralás (2) octavia (2) ősblog (1) ovi (1) petyus (4) pipamocsok (2) playboy (1) pofámleszakad (14) politika (1) próba (2) programajánló (1) puki (1) raiffeisen (1) recept (2) repülés (1) rika (1) schrottandi (1) siófok (1) skin (1) suzuki (1) szavazás (1) szilveszter (1) szopás (5) születés (3) szülinap (1) terhességes (1) tika (2) tofi (5) tommy.emmanuel (1) upc (2) vica (1) world.of.warcraft (2) zene (2) zenekar (2)

2008.03.21. 16:20 Baloo

a leghosszabb munkanap

Kezdődött az egész azzal, hogy 18-ról 19-re éjjel aludtam vagy 3-4 órát max. Kicsit nyúzott voltam, és el is döntöttem, hogy az este végre normális időben lefekszem és kialszom magam. A normális idő nálam általában olyan 10 óra szokott lenni. Már éppen készülődtem, amikor hívott a főnököm, hogy gáz van. A két hét alatt általam összegányolt cuccokból (most lényegtelen, hogy pontosan miről is van szó) hiányzik egy igen nagy adag és ezt másnap reggelig pótolni kéne. Öhm... ?!? MÁSNAPRA?! Fasza... úgyhogy nekiálltam és a kétheti munkámat elkezdtem megismételni. Nem valami dúrva feladat, egy szkript szortíroz fájlokat a nevük alapján alkönyvtárakba. Olyan meló, hogy 20 percenként rá kell nézni, egy .zipet kirakni valahova, aztán megint 20 percig elszüttyög magában. Mindezt 7 órán át. Ja nem, 9 :) Merthogy este 10-től másnap reggel 7-ig csinálta(m). Akkor bementem a melóhelyemre, a hónom alá csaptam a gépem, kimentem a céghez, ahova az egész bizbasz kellett és ott elkezdtük felmásolni az adatok. Hálózaton át. Bravó... merthogy a szerverben van ugyan USB, de 1.1-es, úgyhogy azon át valszeg 4 nap lett volna, mire átér az a kb. 40GB - és nem is az adatméret a lényeg, hanem hogy kb. 1.300.000 (igen, egymillió-háromszázezer) fájlról van szó. Kb. 9-kor indult el a másolás, és tartott 14.42-ig. Én pedig ott ültem a gép mellett és néztem, ahogy halad a csík előre, mert nem lehetett semmi hiba a folyamatban, ez a cég egyik legfontosabb projektje. Aztán még visszamentem az irodába (Millenáris Irodaház ugye), a gépem visszaraktam, majd irány haza. Este 7-kor feküdtem le... s jött kb. 12 óra alvás. Mélyen. Nagyon mélyen.

Címkék: meló baloo szopás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo.blog.hu/api/trackback/id/tr70391093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása