mikvogymuk

Egy egyszemélyes mese - kedvesemmel és két gyerekemmel, melyet nektek rebegek régesrég, s elmerengve, élcelve, veletek nevetve személyemen sercegtetem ezen helytelenségeket e webre. Remélem kedvetekre!

Tagz

400d (2) ákos (1) árvíz (1) bagyi (3) balaton (2) baloo (41) baloo.hülyeség (2) baloozene (3) bánat (1) bence (24) bence.duma (7) betegség (6) blog (5) budapest (5) cib (1) cod4 (1) család (29) cserkutidávid (1) dream.theater (1) dugó (1) dunham (1) eddie (7) esküvő (1) évforduló (1) extreme (1) facebook (1) fater (1) ferihegy (1) firefox (1) for.the.record (1) forma 1 (1) fruli (1) gabi (19) gasztrobasz (1) gitár (6) gps (1) gt 8 (1) gyász (1) haha (21) hajdúszoboszló (1) hajvágás (1) halas.család (1) hasznosprogi (1) hdh (9) hideg (1) hiszti (3) (1) hp (1) htbk (1) hungaroring (1) időjárás (1) játék (1) jelszó (1) karajcsont (4) képek (29) kiállítás (1) koncert (10) közlekedés (7) kukta (1) kuzin (2) lanparty (1) lipilee (1) mama (1) maszekmeló (1) medveotthon (1) meló (3) metallica (1) n2 (1) net (2) nightsquad (12) nóra (20) nóra.duma (1) nori.duma (1) nyaralás (2) octavia (2) ősblog (1) ovi (1) petyus (4) pipamocsok (2) playboy (1) pofámleszakad (14) politika (1) próba (2) programajánló (1) puki (1) raiffeisen (1) recept (2) repülés (1) rika (1) schrottandi (1) siófok (1) skin (1) suzuki (1) szavazás (1) szilveszter (1) szopás (5) születés (3) szülinap (1) terhességes (1) tika (2) tofi (5) tommy.emmanuel (1) upc (2) vica (1) world.of.warcraft (2) zene (2) zenekar (2)

2008.12.22. 08:42 Baloo

van-e súlyos fiatalkori elhülyülés...

Egész hétvégén (ami ugye tzack-um-puder a tegnapi egy darab vasárnapból állt) és az azt megelőző napokban is - legalábbis a basszusgitár megvétele óta - már arra készültem, hogy mikor tudom végre letesztelni a muzikálinstrumentumot élőben, kedves bajtársaimmal együtt. Gabinak is többször mondtam, hogy vasárnap egész nap otthon leszek, családilag, nem szerelek semmilyen gépet, csak este 8-10-ig lesz a legfontosabb próba a zenekar életében, hiszen az uccsó a koncert előtt. Hurrá. Aztán kiderült, hogy el kell zarándokoljak az én drága egyetlen jóanyámhoz, mert ő - szokás szerint - van olyan drága és jó, hogy két napra előre lefőzi a kaját Gabi helyett. Így is történt. Mármint elmentem hozzá olyan 6 óra körül, és hamár ott voltam, elkezdtem megcsinálni a frissen bevezetett netet. Mármint azt, hogy a net elérhető legyen vájörlessz a PC-jén, amit heggesztettem neki. Olyan majdnem 7 óra volt már, amikor épp a titkosítást állítgatom a cuccban, és megcsörrent a telóm. Petyus volt az.
- Szevasz Baloo, mi a helyzet, nem jössz?
Fejem felett megjelent először a hatalmas sárga kérdőjel a buborékban, aztán meg a halálfej a két karcsonttal.
- Hogyhogy? Hát nem nyóctó' tízig próbálunk?
- Nem hát. Hattó' nyócig.
Itt kivert a hideg verejték.
- Ezt nem hiszem el... ilyen hülye nem lehetek. [Petyus közben röhögött a másik oldalon]
- Na mind1, mostmár ne gyere, mert...
- Hülye vagy? Egész hétvégén erre készültem, hogy végre ki tudom próbálni a gitárt, enélkül asse tudom, hogy szól-e, vagy csörögnek-e a húrok, meg minden. Megyek.
Azért azt hozzá kell tegyem, hogy ott helyben anyámnál olyan ideg költözött belém, hogy lehet, hogy tíz másodperc alatt megszámoltam volna hatezer hangyát névszerint. Szerencsémre volt az egyik teremben 8-9-ig egy üres óra, azt gyorsan lefoglaltuk, úgyhogy nem volt különösebben gond, hogy csak 7.20-ra értem oda. Elnyomtunk minden számot és meggyőződhettem arról, amit addig csak halkan sejtettem: pusztulat jó gitárt sikerült vegyek.

Akit a punk zene különösebben nem érdekel, az legalább ezen gyönyörséges hangzásért tolja el az arcát ma a www.aftermusicclub.hu -ba!

Címkék: próba baloo baloo.hülyeség hdh petyus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo.blog.hu/api/trackback/id/tr66836196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása